OBS! Din bestilling kan bli delt opp i flere pakker. Hvis den første pakken ikke inneholder alle varene du har bestilt, vil resten bli sendt i påfølgende pakker.

Raske leveringsalternativer og gratis frakt

Ved kjøp over 799 kr får du gratis frakt med Postnord (til utleveringssted) eller Instabox (til pakkeskap).🚚💨

For at gratis frakt og rabattkoder skal gjelde, må bestillingsbeløpet overstige den oppgitte grensen, ekskludert pant, gebyrer og frakt.

For spørsmål om sporing eller levering, anbefaler vi at du sjekker sporingslenken eller kontakter Postnord, Instabox eller Porterbuddy, som håndterer leveringen av pakkene.

Vær oppmerksom på at vi dessverre ikke sender pakker til Svalbard og Jan Mayen.❌

🚛 Hjemlevering (Postnord)

Vi anbefaler deg å laste ned appen til Postnord slik at du kan følge pakken og gjøre endringer med leveringen din.

🚛 På utleveringssted (Postnord)

Dette er en sporingspakke som blir levert til et av Postnords utleveringssteder. Denne fraktmetoden egner seg for større bestillinger, der det ikke vil være plass i postkassen. Du vil motta e-post og/eller sms fra Postnord med hentekode og informasjon.

🚛 I pakkeautomat (Postnord)

Dette er en sporingspakke som blir levert til din nærmeste Postnord pakkeboks.

Postnords app kreves for å kunne bruke denne tjenesten.

🚛 Instabox

Få pakken levert der du ønsker til et av Instabox sine smarte skap. Du kan enkelt hente ut pakken med en PIN-kode.

Du vil motta en SMS med sporingslenke når din pakke er mottatt av Instabox. Via lenken finner du alt av informasjon om din sending, leveringstid, veibeskrivelse til skapet, åpningstider samt kontaktinformasjon til Instabox. Har du spørsmål angående din pakke kan du lett nå Instabox på SMS eller telefon.

Instabox Home er en hjemleverings-tjeneste. Maksimal vekt på pakken kan ikke overstige 20 kg.

🚛. Porterbuddy

Få pakken din levert hjem med Porterbuddy.

Portebuddy sender deg en SMS med oppdateringer og lenke til en sporingsside der du kan følge leveringen. Etterhvert vil du bli tildelt et kønummer som gir deg en indikasjon på når de kommer.

Har du valgt kontaktløs levering tar de bilde av hvor de la pakken, sånn at du enkelt vil finne den.

Vanlige spørsmål

Q: Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?
A:
Når ordren er fullført, er den sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 1–3 dager. Tiden kan variere ut i fra hvilket fraktalternativ du velger.

Merk at under høysesong (november og desember) har også transportører lenger leveringstid.

Q: Hva betyr oppdateringen i sporingen «Informasjon er under avklaring»?
A:
Dette betyr at bestillingen din pakkes og straks vil sendes til deg.

Q: Det er feil adresse på bestillingen min.
A:
Så lenge ordren din ikke er behandlet og ferdig pakket kan du endre adresse ved å logge inn på dine sider.

Q: Jeg bestilte hjemlevering, men pakken er blitt sendt til utleveringssted.
A:
Dersom pakken din ikke har blitt levert hjem er det ofte en av to grunner til dette.

Den første er at transportør har hatt problemer med å finne frem til riktig adresse/postkasse. Da omdirigerer de pakken til et utleveringssted.

En annen årsak er at pakken din har blitt for stor, enten i volum eller på vekt.

Q: Sender dere pakker til Svalbard og Jan Mayen?
A:
Dessverre lar ikke dette seg gjøre per nå, og bestillinger til disse områdene vil ikke bli gjennomført.