Q: Når får jeg pengene tilbake for min retur?
A:
Tilbakebetalingen behandles normalt noen dager etter at returen er registrert på vårt lager. Vanligvis vil dette ta 1-2 uker etter at returen er sendt. I perioder med høy pågang eller i ferieperioder kan det imidlertid ta opptil 3 uker.

Q: Ønsker du å bytte størrelse eller farge?
A:
Du kan bytte størrelse eller farge på samme vare gjennom vår returportal.

For å bytte, registrer et bytte på varen du har mottatt, og velg den ønskede størrelsen eller fargen som du ønsker å få tilsendt i en ny bestilling. Den nye bestillingen opprettes automatisk. Hvis ønsket størrelse eller farge ikke er tilgjengelig, vil den ikke vises i systemet, da varen er utsolgt.

Vær oppmerksom på at fakturaen for den opprinnelige bestillingen fortsatt gjelder ved bytte.

Q: Hva gjør jeg hvis jeg har valgt faktura som betalingsmetode?
A:
Hvis du har valgt faktura som betalingsmetode, logg inn på din Klarna-konto på klarna.no eller i Klarna-appen og registrer at du har sendt en retur. Klarna vil da fryse fakturaen din til returen er behandlet. Hvis du ikke gjør dette, må du betale hele fakturaen innen forfallsdato og vente på tilbakebetalingen når returen er behandlet.

Q: Koster det noe å returnere/bytte?
A:
Ved vanlig retur av varer koster dette 49kr. Dersom du skal bytte varen koster dette 29kr.

Q: Jeg har mottatt feil vare.
A:
Dersom du har mottatt feil vare, beklager vi dette. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi sørge for å løse dette på best mulig måte og gjøre alt for at du skal bli fornøyd med din bestilling.

Q: Jeg har mottatt en ødelagt vare.
A:
Hvis du har mottatt en ødelagt vare, ber vi deg om å ta kontakt med vår kundeservice. For å kunne hjelpe deg på best mulig måte, vennligst vedlegg bilder av skaden. Hvis pakken er blitt ødelagt under frakt, ta også bilder av emballasjen og varen, slik at vi kan videreformidle saken til transportøren.

Q: Det mangler varer i min pakke.
A:
Hvis det mangler varer i pakken din, kan det skyldes flere årsaker, som for eksempel en feil i lagerbeholdningen som har hindret oss i å levere den bestilte varen. Du skal normalt motta en e-post fra oss i slike tilfeller som bekrefter dette. Hvis du ikke har mottatt en slik e-post, vennligst kontakt kundeservice, så vil vi undersøke saken nærmere.

Q: Datodeal
A:
De fleste matvarer er merket med "best før" eller "best før utgangen av", som angir hvor lenge varen holder seg i uåpnet forpakning uten å miste kvalitet eller andre spesifikke egenskaper. Matvarer som er merket med "DATODEAL" kan selges etter at utløpsdatoen har passert, og tilbys til rabattert pris.

Vær oppmerksom på at varer kjøpt med datodeal ikke kan returneres eller reklameres på grunn av utløpsdatoen.