Q: Det står forskjellig informasjon på produktet mitt og nettsiden deres. Hva stemmer?
A: Dessverre kan det skje at det blir trykket feil informasjon på produktene, eller at vi har oversett noe på produktsiden som skulle vært oppdatert. Der vi vet om feil vil vi opplyse om det på produktsidene frem til vi får gjort nødvendige endringer på emballasjen. Dersom dette ikke fremkommer på produktsiden, ta gjerne kontakt med vår kundeservice slik at vi kan oppklare hva som stemmer og gjøre nødvendige endringer.

Q: Jeg har mottatt et produkt som mangler merking.
A:
Alt som sendes fra oss skal ha nødvendig merking på seg. Dersom det har skjedd en feil her beklager vi dette. Gi gjerne beskjed til kundeservice slik at det kan tas videre og vi kan følge opp og rette feilen.

Q: Jeg finner ikke igjen produkter jeg har handlet tidligere, er det utsolgt?
A:
Dersom du ikke finner et produkt du har handlet hos oss tidligere, er det mest sannsynlig utsolgt for en liten periode. Det hender at enkelte produkter og merker går ut av sortimentet, men de aller fleste utsolgte produktene kommer inn igjen. Det kan variere noe med hvor lang tid dette tar, men som regel tar det mellom 1–3 uker før det er tilbake på lager.

Q: Jeg har et tips til varer dere kan ta inn.
A:
Kontakt oss og si akkurat hvorfor vi burde ta det inn i nettbutikken. Vi setter pris på alle tips!

Q: Emballasjen jeg har mottatt avviker fra den jeg ser i butikken.
A:
Det kan forekomme avvik mellom emballasjen du mottar og den du ser på bildet. Noen ganger bruker vi illustrasjoner eller 3D-modeller av emballasje i stedet for fotografier, og i enkelte tilfeller kan produsenten ha endret emballasjen uten at produktbildet vårt er oppdatert ennå.

Innholdet vil alltid være det samme som beskrevet i produktteksten, og vi sikrer at du får riktig produkt selv om emballasjen skulle variere litt.